måndag 14 februari 2011

Carro & Tobbe

Jag tog ett snack med Carro och Tobbe och jag tänker gå tillbaka till den traditionella styrketräningen för att få in mer kondition och styrka och sedan gå tillbaka till crossfit alt att jag lägger in ett crossfitpass 1 ggr/v. Det kanske fungerar bäst. Nu kommer jag köra:
Dag 1: ben
1. baksida: djupa benböj med rak rygg
2. framsida: hatchlift alt. frontbenböj
3. baksida: utfall, vanligt alt smith alt raka marklyft, smala i smith (tänk att dra med rumpa!)
4. benspark
5. legcurl
6. vader
7. cardio 20 min (helst intervall)

Dag 2- vila

Dag 3- rygg/tricebs
1. chins
2. breda lats
3. smala lats (vänd ryggen mot maskinen och svanka)
4. stående rodd omvänt grepp i smith
5. smal rodd i roddmaskin
6. marklyft
7. dipp
8. push tricebs i kabel
9. rep och bänk
10. cardio 20 min

Dag 4- bröst/bicebs
1. bänk
2. snedbänk hantlar
3. pressbröst alt kablar liggandes
4. kabel
5. bicebs stående z- stång
6. sittande hantlar vrid
7. kabel bänk stång
8. 20 min cardio

Dag 5- vila

Dag 6- axlar/mage
1. stående press
2. sittande hantlar press
3. flyes
4. kabeldrag 1 arm
5. bänk kabel (ej raka)
6. flyes maskin (jossan)
7. mage
8. cardio 20 min

Dag 7 vila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar