onsdag 15 september 2010

Nystart

Jag vet att jag sagt detta många, många gånger. Men den här gången är det nystart som gäller med en ny inställning; jag ska kombinera crossfit men löpning och inte ta så alvarligt på det. Jag var inne på korpen idag och det var 1,5 mån sedan jag tränade! Fy fan! Det ska det bli ändring på. Det gick ganska bra idag men jag. Jag värmde upp med 12, 12, 10 strikta dips. Det var mycket mer än vad jag trodde. Sen var det dags:
press 3, pushpress 4, press jerk 5 x4
körde på 35 kg
ryckbalans 3x3: 30 kg
ryckpress: 5x3: 20 kg

Metcon:
12 min av:
10 press med 35 kg
10 tows to bar
10 double unders
Resultat: tog bort all vikt på pressen, jag var helt slut. Började på 30 kg men tog av till 20 kg; var helt slut. Tows to bar har ju aldig funkat så bra så det blev knees med mycket paus. Så metconen gick så där men det kommer, det kommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar