tisdag 1 juni 2010

Herre min Gud! Nu har jag haft uppehåll i två veckor och träningen var inte så bra innan dess heller. Tror jag körde 2 dagar, vila typ 2-4 dagar innan det. Får kolla det sedan. Näe, nu märker jag hur kroppen åter igen börjar tappa sin form. Och det går fort. Jag har inte mått så bra; min hy har blivit mycket dålig igen så jag kan inte ha kläder. Nu är det dessutom sol ute så jag vågar inte äta några piller heller. Det tar knäcken på en mer än vad man tror. Jag känner att jag inte kan visa mig. Men nu börjar vi om från början. Igår började jag mitt nya jobb och det är jätteskönt att ha något att göra om dagarna. Hoppas att det bli bra det här. Jag var mycket motvillig att gå till gymet idag. Jag tänkte gå igår men då kom brorsan förbi och erbjöd falaffel och det kan man ju inte säga nej till (var som sagt inte så svårövertalad). Men ikväll så smällde det. Nu börjar vi om, tänker jag. Nu har jag provat övningarna så jag vet hur det funkar. Idag tog jag det dock lungt:

Uppvärmning; löpning 10 min (kändes jättebra), testade dips och körde 12st (mycket bra, det känndes jättelätt dessutom)

Dagens pass:
Hang clean 3-3-3-3-3 körde 40 kg och resten 45 kg. Det var ganska så bra i alla fall

Metcon:
Så många varv som möjligt på 16min av:
6 overhead squats 25 kg
6 thruster 25 kg
12 squats
18 box jump 45 cm
Varv: 5
Trode att 25 kg skulle vara barnsligt enkelt men tji fick jag efter första varvet. Hoppas på träningsverk imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar