tisdag 18 maj 2010

Eftersom jag är arbetslös/sysslolös/inspirationslös så har jag börjat vända på dygnet. Gick och tränade vid 22 tiden idag. Körde:

styrkeryck/snatch 5-5-5-5: 30kg-30kg-35kgx2-30kg-30kg (är alvarligt rädd för snatch, jag vågar inte rycka, har ingen motivation till det, känner mig svag och osäker, är mycket okoncentrerad vid rycket, kan inte focusera blicken bl.a.)

marklyft: 10-10-10: 60kg-60kg-60kg (tycker jag var bra, vill minnas att jag körde 8x60kg förut.

På tid:
ro 1km (glömde faktiskt göra det kom jag på nu, fuck!)
5 varv av:
12 boxjump 70 cm (tror faktiskt att jag klarade den höjden!)
12 kettlebellswing 24kg (körde bara 18,8kg. Jag har fortfarande dålig teknik och drar med armarna istället för höften.)

Var helt slut efter passet. Mycket bra kört. Undrar hur det hade blivit med 1k rodd på det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar