måndag 10 maj 2010

Misslyckande

Veckosluten har varit fyllda av festeri som gjort avbortt i min träning. Jag körde Frivändning i fredags och det gick åt fanders! Jag ville inte lyfta stången, varken fysiskt eller psykiskt. Jag fick plocka bort 5 kg och tekniken var åt skogen. Jag trodde att jag hade blivit mycket starkare sedan jag var hos björn i uppsala, men inte.

Det har nu gått en månad och jag har inte tränat crossfit på fullaste allvar. Det har varit träning 2 dagar, vila 2 osv. Jag har gått ner 3 cm i midjemått (ligger nu på 90 cm) och jag har blivit bättre på många tekniker, men jag känner min inte starkare. Jag ser inte starkare ut heller för den delen. Vet inte om crossfit funkar helt enkelt. Känner mig låg. Vet inte om jag ska ge upp detta för att gå tillbaka till tyngdlyftning igen. Jag måste bli starkare och snabbare! Crossfit verkar ju vara perfekt för det. Men det går som sagt inte bra just nu. Funderar på om jag skall ge det en månad till eller ej. Fasiken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar