tisdag 11 maj 2010

Dagens pass:
Front lever x 5
muscle-up 2-2-2-2-2

pull-ups 1 första min, 2 den andra osv...

Detta pass var ett fullkomligt fiasko. Front lever var helt omöjlig! Jag var aldeles för svag men jag hade inte heller någon bra stång att köra med heller dessvärre. Muscle up ska vi inte tala om men jag hade inga ringar så jag hade inte chansen att göra dem ändå. Fast även om jag hade det så skulle det nog varit omöjligt. Jag körde:

halvdana front lever med knän (knappt det) x5
4x pull ups smalt grepp (helt på fri hand, bra!!!)
12x dips
3x pull ups smalt grepp, 6x med hopp (tot 10)
8x dips
2x pull ups smalt grepp, 8x med hopp (tot 10)
6x dips
6x smala latsdrag på 60kg
5x dips
4x smala latsdrag på 65kg
5x dips
4x smala latsdrag på 65kg

Orkade inte köra en enda pull-up efter detta (jag har aldrig försökt göra en pull- up, får prova det nästa gång. Tror att jag var aldeles för trött nu). Jag körde 4 set 4xpull up i maskin, jag la på 20kg, 25kg, och sen 30kg. Orkade inte alls. Vet inte om det var passet i sig som gjorde mig trött eller om jag var svag. Koolt att jag körde på latsdrag 65kg. Vill minnas att jag körde på 75kg i höstas men med remmar. Det är andra grejer det. Det kändes som att jag skulle köra fler styrkegrejer efter dagens pass. Allt kändes så misslyckat. Detta pass var aldeles för svårt för mig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar