måndag 10 maj 2010

En intressant iaktagelse: för ett år sedan provade jag crossfit i 1 mån och blev lika deppig efter det försöket. Nu händer samma sak. Jag undrar varför. Jag tog mig i kragen och köpte ett årskort på mitt gym. Nu får det banne mig vara nog, tänkte jag. Jag har aldrig kunnat planerat mer än 3 mån framåt pga jobb, boende etc. Men nu får det räcka. Dagens pass innehöll ryck. Det var ett år sedan jag provade det med Anders Berglund. Jag körde bara 2 pass med honom men jäklar vad bra jag blev snabbt. Denna gången när jag provade gick det åt fanders. Svårt med balans och allt. Detta var passet:

2-2-2 styrkeryck Resultat: 1-1-1-1 35kg, 2-2-2 30kg Fick inte till tekniken så bra...
1-1-1-1-1 sumomarklyft 85kg-85-kg-90kg-90-kg-90kg Bra!!!

"Annie"
på tid:
50-40-30-20-10
double- unders
sit-up
Resultat: var ganska slapp på denna men fixade 7 double unders i rad. Det är en bättre än förra gången.

Eftersom jag tog 90kg i sumomark så blev jag väldigt nöjd. Jag tror att mina ben blivit mycket starkare och det är något som jag alltid har velat men inte kunnat fixa med min vanliga styrketräning. Det var jättebra så nu känns det lite bättre. Vi kör på!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar