torsdag 18 november 2010

Spelade innebandy igår. Det gick jättebra! Det känndes som att jag sprang mest av alla och det kändes inte så jobbigt heller. Det var bra att jag hade en långärmad tröja på mig; då tror jag att det är lättare att hålla värmen och då går det lättare att springa.

Idag var det intervallträning:
värmde upp på snabba maskinen 5 min 10 km/h
körde 2 min 13km/h
gå 2 min 6.4 km/h
körde 2 min 13km/h
gå 2 min 6.4 km/h
körde 2 min 13 km/h (jättebra! jag orkade bara 1 min 40 sek senast och då tog jag i)
gå 2 min 6.4 km/h
körde 1.5 min 13 km/h (helt ok, jag var för trött helt enkelt)

Det var faktiskt exakt en vecka sedan jag körde samma program och det känndes faktiskt mycket bättre den här gången. Bra! Tror fortfarande att detta bandet är mycket snabbare. Jag skall försöka att bara köra det i forsättningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar