måndag 19 april 2010

Complete as many rounds in 12 minutes as you can of:
50 pound dumbbell Weighted pull-up, 3 reps (jag gjorde på 20 kg hjälp med vikt)
Sprint 50 meters (jag rodde 100m)
3 Ring handstand push-ups (jag körde 40 kg shoulder press)

Resultat: 6 rundor.
Gjorde illa mig när jag gick upp i handstående i baksida lår. Det sabbade hela passet! Här är förslag med subbar från Udden:

1st för viktade PU = den tyngsta variant man klarar (som du gjorde)
Ist för jättekort sprint = hopprep så länge du tror att sprinten skulle tagit. Rodd är vanligtvis bra, ta lika långt som löpningen skulle varit, men det är ju drygt vid korta sträckor eftersom man måste spänna fast sig.
Ist för HSPU =Du kan testa att gå upp på väggen med fötterna först och sedan gå ned: en repetition.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar