måndag 26 april 2010

Uppsala Crossfit

Det blev vila i 2 dagar för att sedan dra till uppsalacrossfit och köra järnet men Björn. På lördagen körde vi:

max i frivändning: resultat 50 kg (bra!)
sen körde vi 3 rounds of:
9 kettlebell
12 knees to elbow
15 squat jump
18 snabba sit up
Det var jobbigt men kul så klart.

På söndagen körde vi
max i bänkpress: resultat 57,5 kg (lite besviken på det resultatet, borde klarat 60 kg med det gick inte)
Sen körde vi:
burpees 30s
omvänd "ball throw" eller vad det nu heter. Vi tog en medicinboll och slungade bakom huvudet om du förstår vad jag menar.

Jag är ordentligt trött efter helgens pass. För mig så vad de mer som 2 crossfitpass i 1. Jag måste börja köra mer uppvärmning och mer teknik innan varje pass helt enkelt. Min träning har varit max 30 min. Det måste börja bli längre. Jag känner mig så stark och trött samtidigt av helgen. Det känns som att det börjar gå i rätt riktning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar